Nog heel even en dan mag het weer… Overal om je heen merk je de onrust onder medewerkers om weer bij elkaar te komen. Elkaar weer zien, aanraken, samen zijn. Er zijn zelfs medewerkers die hun nieuwe collega’s nog nooit ‘live’ hebben gezien. De evenementenwereld gaat het dus druk krijgen. Maar hoe zorg je dat jouw evenement een grote impact maakt op je medewerkers, maar een kleine op de wereld? Je kunt uiteraard ons bellen ;-), maar zelfs wij kunnen niet alle medewerkers van Nederland hosten. En daarom delen we onze kennis en ervaring met jou. Zodat de nieuwe opstart niet zo duurzaam mogelijk gebeurt.
Feestjes? Die moeten gevierd worden! Dat weten wij als geen ander. Of het nu gaat om een productlancering, jubileum, of gewoon omdat het al véél te lang geleden is, we verzorgen graag je volledige evenement. Kleine voorwaarde; we organiseren het alleen wanneer je écht impact wil maken met je event.
Evenementen met een grote impact en een kleine footprint
Je hebt duurzame ambities, jouw bedrijf straalt iets uit, je zegt het niet alleen, maar je staat écht ergens voor. Dat moet natuurlijk geuit worden. Niet alleen op je website, of in je pitch deck, maar ook richting je medewerkers. Practice what you preach, zeggen we altijd.
Jij wilt je relaties of personeel belonen voor hun harde werk. Moeten we hier dan ook al naar onze footprint kijken? Maak je geen zorgen! Wij hebben al meer dan 20 jaar ervaring met het organiseren van unieke en onvergetelijke bedrijfsevenementen. We garanderen dat jouw bezoekers niet op hun plezier inleveren, wanneer je kiest voor een verminderde footprint.
Heb jij een gooooede reden voor een feestje?
In de afgelopen 20 jaar hebben we heel wat unieke bedrijfsevenementen georganiseerd. De aanleidingen liepen ver uiteen, maar het resultaat was altijd hetzelfde. Een uniek evenement met impact en een minimale footprint! Eerder organiseerde evenementen voor:
- Een jubileum of bedrijfsfeest;
- De uitreiking van een award of het vieren van een erkenning of andere prestatie;
- De introductie of presentatie van een nieuw product of dienst;
- Personeelsfeest met een daaraan gekoppeld thema;
- Een event om de relatie met de klant of medewerker te versterken;
- Een uniek kerstfeest of nieuwjaarsbijeenkomst;
- Of gewoon omdat het tijd is voor een feestje. 🥳
Unieke locaties
Kies uit verschillende unieke locaties, of kies zelf een locatie voor je evenement. We hebben een aantal unieke locaties die we graag aan je voorleggen voor een bijzonder bedrijfsevenement. Natuurlijk inspecteren we samen met jou een aantal van deze keuzes en kiezen we samen de perfecte locatie voor jouw duurzame bedrijfsevenement. Wil je het groots aanpakken? We kunnen jouw evenement zelfs in het buitenland organiseren!
Laat je de teugels vieren? Of hou je de touwtjes in handen?
We nemen graag de volledige regie van jouw evenement over. Vertrouw ons maar, jouw evenement is hier in gooooede handen. Als jij het wil, regelen we alles van de organisatie tot de uitvoering. Vervoer, inrichting, catering, vermaak, noem het maar op, alles is mogelijk! We houden zelfs rekening met de kleinste details in een totaalprogramma.
Hou je liever zelf de touwtjes in handen en wil je vooral even sparren over de mogelijkheden? We werken graag samen met jou een kick-ass concept uit. Of misschien heb je onze creatieve geest helemaal niet nodig en wil je alleen hulp bij de uitvoering van je evenement, of advies over het duurzame aspect ervan. Hoe dan ook, laat je het weten als je hulp nodig hebt?
De vraag is: welke boodschap wil je uitstralen?
Voor 100 en meer deelnemers
Volledig georganiseerd of op de achtergrond
Goed en verantwoord genieten op unieke locaties
In Nederland en daar buiten
Ben je op zoek naar een bedrijfsuitje voor je team of afdeling? Of is je groep kleiner dan 100 deelnemers?
Klik dan hier voor al onze arrangementen.
Als het een ding is wat de corona-pandemie ons heeft geleerd, dan is het wel dat we sociale wezens zijn. De eerste weken van de intelligente lockdown hoorde je vooral nog hoe lekker het was om ’s morgens niet in de file te hoeven staan en hoe productief iedereen was die thuis werkte. Maar nadat het nieuwe er af was, hoorden we toch ook andere geluiden. Het was lastig creativiteit vast te houden op afstand, de afwezigheid van informele gesprekjes bij de koffieautomaat begonnen hun tol te eisen qua productiviteit en je collega’s waren misschien toch minder vervelend dan je dacht… (Stiekem begon je ze te missen, zelfs die ene vervelende collega van Sales.)Zo verslaan we corona ook!
Liever iets anders?
Ben je niet op zoek naar een groots evenement? Maar wil je wel een leuk uitje organiseren? Neem eens een kijkje door onze duurzame bedrijfsuitjes.